סיפורו של מותג
רבים מכם מכירים את ההרגשה שממלאה אותנו בגאווה ובתחושת שייכות כשאנחנו נוסעים בכבישי ישראל ורואים לצידינו אוטובוס של החברה לפיתוח גוש עציון. התחושה הזו, שזה שלנו
ועם העקיפה, שלרוב מתרחשת, קיימת גם הצצה לראות מי הנהג?
 
האם אנחנו מכירים?
זו בדרך התחושה שאנחנו מפתחים לסמלים שמבטאים בעיננו סט שלם של ערכים. בימים אלה, משיקה החברה לפיתוח גוש עציון, לוגו חדש, לוגו שטומן בחובו סט של ערכים שאיתה החברה מזדהה ופועלת ומערכת מסרים שברצונה להעביר באמצעותו. להחליף לוגו זה לא עניין של מה בכך, כמו שיש מה להרוויח גם תמיד יש מה להפסיד. החברה לפיתוח עוברת בשנה וחצי האחרונות תהליכי צמיחה מואצים עם שינויים אסטרטגיים מהותיים שמובילים אותה לשווקים תחרותיים, לשינויי קהל היעד. כל חברה שעוברת תהליכים כאלה צריכה להתאים את עצמה לשינויים, לשוק בה היא פועלת. היום קיים בלבול אצל אנשים מחוץ לגוש עציון, הם לא רואים את ההבדל בין החברה לפיתוח , המועצה, תיירות גוש עציון או הקרן והמתנ"ס , הכל כל כך דומה והבידול של כל גוף וגוף לא נראה כלפי חוץ. המנדט שניתן לחברה לפיתוח הוא להביא כסף לגוש עציון, הלוגו הנוכחי לא ייצג חברה כלכלית בהיקפים בה החברה לפיתוח פועלת אלא עוד שלוחת מועצה.
כשייצרנו את הלוגו החדש, עברנו תהליך חשיבה מה חשוב לנו לשמר כדי באמת לא לפגוע בשמה הטוב של החברה ובמערכות היחסים והקשרים הטובים הקיימים ומה עוד הדברים שחשוב לנו שיבואו לידי ביטוי בלוגו החדש.
כמו למשל, האלון הבודד, שהוא הרבה מעבר לעץ, הוא מורשת, היסטוריה, עבר מפואר, ניצחון ...על כל אלה היה חשוב לנו מאוד לא לוותר כי זה בסוף מי שאנחנו כאן בגוש עציון, אבל יחד עם זאת, היה לנו חשוב לתת לו אינטרפרטציה הרבה יותר עסקית שתכניס אלמנטים של בניה, צמיחה, מצויינות - ערכים שמותאמים לעולם העיסקי שבו החברה פועלת. 
 
איך נולד הלוגו החדש?
תהליך בניית הלוגו, הוא תהליך ארוך והוא לווה בתהליכי יעוץ ובירור עמוקים עד שהגענו למוצר המוגמר שאנו שמחים בו ומאמינים שישרת אותנו נאמנה. אם עד לא מזמן החברה לפיתוח גוש עציון זוהתה כחברה שמתעסקת בעיקר בתחום התחבורה וההיסעים הרי שהיום החברה היא חברת נדלן לכל דבר ועניין. החברה מתכננת למעלה מ 25,000 יחידות דיור ובונה למעלה מ 1500 יחידות דיור בישובי הגוש השונים בחלק מהפרויקטים כחברה יזמית ובחלק גם כחברה קבלנית.
היקפים שמשנים את קהלי היעד, שמכניסים את החברה לשוק תחרותי וחזק ומחייבים את החברה להיות עם הפנים גם מחוץ לגוש.
עם כניסתו לתפקיד, אהרוני נויבואר מנכ"ל החברה, שינה גישה, נויבואר מאמין בטשטוש קווים, בחיבורים וביציאה מהגבולות המוכרים, "אנחנו כל היום עסוקים בלחפש הזדמנויות עסקיות חדשות, לפתח ערוצי מסחר חדשים...
בכל התהליכים האלה, אנחנו יושבים עם חברות שלא מכירות את האלון ומבחינתם הם רואים לוגו מיושן, לא עדכני ולא עסקי, מוסדי שקשור ברשות .. זה מעמיד אותנו בעמדת הצטדקות וצורך להוכיח במקום שנקודת הפתיחה שלנו תהיה שווה. אני מאמין ויודע שהלוגו החדש יסייע במיצוב החברה בשווקים בהם אנו פועלים ויסייע לנו בהמשך הזנקתה מעלה"
הצלחת החברה היא הצלחת גוש עציון!!!
על תהליך המיתוג מחדש כולל עיצוב הלוגו והאוטובוסים אחראי Good סטודיו למיתוג של המעצב אלקנה בלומנטל http://www.very-good.co.il/
הפרוייקטים שלנו
המסחר שלנו
טופס הזמנת נסיעה
מוצא
יעד